ХРОНИКИ и КОММЕНТАРИИ

Интернет-газета

«ЗОЛОТЫЕ» КВАРТИРЫ. «Висновок», который никто не опроверг. Как на стройке мостов Запорожья отселяли людей, покупая им втридорога квартиры. Документ на стол прокурору

Posted by operkor на 2 ноября, 2011

Висновок Тендерної палати України №в-27/02 від 05.02.07р. стосовно проведення Комунальним виробничим підприємством „Управління капітального будівництва” м. Запоріжжя у 2005 році закупівлі 4-х квартир для відселення громадян з будинків, що підпадають у зону будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро (фото Глеба Демидова)

Підстава: звернення Тимчасової слідчої комісії Верховної Ради України з питань розслідування причин незадовільного стану  системи державних закупівель та перевірки фактів можливого зловживання службовим становищем посадових осіб, утвореної на виконання постанови Верховної Ради від 24.12.2004 №2298-IV/

Відповідальний за проведення торгів: заступник голови тендерного комітету Кошик В.М. Телефон: 33-30-17, факс 34-17-50.

 Предмет закупівлі: Квартири для відселення громадян з будинків, що підпадають у зону будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро (4 од.).

 Процедура закупівлі: Відкриті торги.

 Джерело фінансування: Державний бюджет.

 Період здійснення процедури закупівлі: початок 18.11. 2005 закінчення 06.12.2005.

 Для розгляду та дослідження надано копії наступних документів: Наказ про створення тендерного комітету від 01.03.2005 №13-в – 2 арк. Положення про тендерний комітет – 6 арк. Наказ від 04.10.05 №61-в „Про внесення змін до складу тендерного комітету” – 1 арк.

Свідоцтва про підвищення кваліфікації: Сухомлина І.П. – від 29.08.2005 СПК №241253; Грицаєнка В.А. – від 29.08.2005 СПК №241254; Кошик В.М. – від 14.02.2005 СПК №167745; Арзамаскова А.В. – від 30.01.2006 СПК №207879; Грєбенюка О.О. – від 30.01.2006 СПК №207880; Лисечка М.І. — від 14.02.2005 СПК №167743; Дейкуна І.В. – від 14.02.2005 СПК №167744 – 7 арк.

 Перелік об’єктів, видатки на які у 2004 -2005 роках будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку, затверджені рішенням міської ради від 09.06.2004 №5 та від 20.04.2005 №5 — 10 арк.

 Копія оголошення про проведення торгів – 1 арк. Копія оголошення про проведення торгів, поданого 04.11.05 і розміщеного 14.11.05 в інформаційній системі в мережі Інтернет на сайті http://www.tenders.com.ua – 1 арк.

 Тендерна документація – 21 арк. Протокол засідання тендерного комітету від 11.11.05 №132 щодо розгляду та затвердження тендерної документації – 1 арк.

 Запрошення до участі у відкритих торгах від 18.11.05 №04/1450 до Агентства „Реал-Сервіс” 1 арк. Запрошення до участі у відкритих торгах від 18.11.05 №04/1450 до АН „Мітра” – 1 арк. Запрошення до участі у відкритих торгах від 18.11.05 №04/1450 до АН „Арсенал” – 1 арк.

 Заявка на участь в торгах ВАТ „Запорізький домобудівний комбінат” від 18.11.05, без номеру – 1 арк. Заявка на участь в торгах ДКП „Бюро обміну житлової площі” Виконкому Запорізької міської ради від 24.11.05 №01-15/13 – 1 арк. Заявка на участь в торгах Української товарної біржі від 18.11.05 №3/115 – 1 арк.

 Реєстр видачі тендерної документації – 1 арк. Реєстр отриманих тендерних пропозицій – 1 арк.

 Тендерні пропозиції ДКП „Бюро обміну житлової площі” Виконкому Запорізької міської ради від 06.12.05.– 15 арк. Тендерні пропозиції ВАТ „Запорізький домобудівний комбінат” від 06.12.05 – 13 арк.

 Протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.12.05 №138 – 2 арк.

Протокол порівняння, оцінки тендерних пропозицій та вибора переможця від 06.12.05 №139 – 2 арк. Бальна оцінка тендерних пропозицій – 1 арк.

 Аналіз комплектності тендерних пропозицій – 1 арк. Повідомлення про акцепт від 06.12.05 №04/2162 – 1 арк.

 Повідомлення про результати торгів від 06.12.05 №04/2162 – 1 арк. Звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів від 16.12.05 №40 – 2 арк.

 Договір на придбання житла від 14.12.05 №140 – 4 арк. Копія оголошення про результати проведення відкритих торгів – 1 арк. Копія оголошення про результати проведення відкритих торгів, поданого 12.12.05 і розміщеного 26.12.05 в інформаційній системі в мережі Інтернет на сайті http://www.tenders.com.ua – 1 арк.

 Платіжні доручення від: 18.12.05 №108 на суму 321608,04 грн.; 23.12.05 №123 на 321664,33 грн., — всього на 643272,37 гривень – 1 арк.

Статистичний звіт (форма №1-торги (тендери) за 2005 рік – 1 арк. Витяг з акту Контрольно – ревізійного управління в Запорізькій області від 13.03.2006 року, без номеру — 6 арк.

 Завдання сформульоване у запиті (зверненні) таким чином:

„надати висновок про законність та обґрунтованість проведення Комунальним виробничим підприємством „Управління капітального будівництва” м. Запоріжжя у 2005 році закупівлі 4-х квартир для відселення громадян з будинків, що підпадають у зону будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро.

 ДОСЛІДЖЕННЯ:

 Об’єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.

 При дослідженні наданих матеріалів встановлено:

 1.Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.

 Тендерний комітет Замовника з 8 осіб створено згідно з наказом від 01.03.2005 №13-в. Головою тендерного комітету призначено начальника КП „Управління капітального будівництва” – Сухомлина І.П., заступником голови – Кошик В.М., секретарем – Дейкун А.В.

Свідоцтва про підвищення кваліфікації спеціалістів з питань здійснення процедури закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти пред’явлено членами тендерного комітету: Сухомлиним І.П. – від 29.08.2005 СПК №241253; Грицаєнко В.А. – від 29.08.2005 СПК №241254; Кошик В.М. – від 14.02.2005 СПК №167745; Арзамасковим А.В. – від 30.01.2006 СПК №207879; Грєбенюком О.О. – від 30.01.2006 СПК №207880; Лисечка М.І. — від 14.02.2005 СПК №167743; Дейкуном І.В. – від 14.02.2005 СПК №167744.

 Відповідно до наказу Міністерства економіки України від 26.12.2000 №280, вимогами якого відповідно до Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” та на виконання пункту 8 постанови Кабінету Міністрів України від 27.09.2000 року №1469 „Про організаційні заходи щодо функціонування системи державних закупівель”, вищезазначеним наказом затверджено Положення про порядок створення та головні функції тендерних комітетів щодо організації та проведення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, яке визначає порядок створення, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерних комітетів, а також права і обов’язки та відповідальність їх членів.

 2. Фінансування закупівель.

 Кошторис для дослідження не надано. Згідно з Переліком об’єктів, видатки на які у 2005 році будуть проводитися за рахунок коштів бюджету розвитку, затвердженим рішенням міської ради від 20.04.2004 №5 Комунальному підприємству за КВКВ 150101 „Капітальні вкладення” передбачено видатки на придбання квартир (житла) на вторинному ринку для відселення мешканців із аварійних та ветхих будинків, інвалідів 1 групи в загальній сумі 3079213 грн.

 Проте, наказ або будь-який розпорядчий документ щодо відселення громадян з будинків, що підпадають у зону будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро та закупівлю для них 4-х квартир, Замовником не надано.

 Річний план закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, складання якого передбачено вимогами Методичних рекомендацій, затверджених наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 02.02.2004 №37, Замовником для дослідження не надано. В порушення вимог ч.1 ст. 22 та ч.1 ст. 41 Закону, річний план закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти на 2005 рік, не оприлюднено в інформаційній системі в мережі Інтернет.

 3. Вибір процедури закупівлі.

Тендерним комітетом Замовника здійснено вибір процедури відкритих торгів з закупівлі 4-х квартир відповідно до вимог ст. 2 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”.

 4. Визначення предмету закупівлі.

Предмет закупівлі – квартири для відселення громадян з будинків, що підпадають у зону будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро (4 одиниці), визначено тендерним комітетом Замовника відповідно до вимог ст. 1 Закону України ”Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”.

 5. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.

 Оголошення про заплановані відкриті торги з закупівлі 4-х квартир очікуваною вартістю (розміром бюджетного призначення ) 700 тис. грн. розміщено в інформаційно-аналітичному бюлетені „Вісник державних закупівель” від 14.11.05 №46 (215) за №16318 (НЕР) та в інформаційній системі в мережі Інтернет на сайті http://www.tender.com.ua.

 В порушення вимог ч.1 ст. 41 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів тендерним комітетом Замовника оприлюднено в інформаційній системі в мережі Інтернет на сайті, який не відповідає інформаційним системам, передбаченим Законом „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”.

 6. Тендерна документація.

Рішенням засідання тендерного комітету від 11.11.05 (протокол від 11.11.05 №132), розглянуто та затверджено тендерну документацію. Кваліфікаційні вимоги, зазначені в п.1.4 вимог тендерної документації передбачають надання учасниками: загальних відомостей про учасника, відомостей про наявність обігових коштів, довідки про державну реєстрацію та включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, довідки про реєстрацію в податкових органах як платника відповідних податків, здійснення підприємницької діяльності відповідно до положень його статуту.

Вимогами тендерної документації (п.3.3) передбачено надання учасниками розрахунку вартості (ціни) тендерної пропозиції в письмовому вигляді, до складу якої учасник включає безпосередні та супутні витрати, а також інші платежі, враховуючі вартість власних послуг, пов’язаних із наданням Замовнику предмету закупівлі.

 Відповідно до характеристики предмету закупівлі, зазначеному в додатку №1 тендерної документації, предметом закупівлі є закупівля житла в Хортицькому районі м. Запоріжжя і яка відповідає санітарно-технічним вимогам, встановленим ст. 50 ЖК України, зокрема:

однокімнатна квартира житловою площею не менше 16 кв.м. та не більше 27,3 кв.м.

 трикімнатна квартира житловою площею не менше 24 кв.м. та не більше 40,95 кв.м.

 двокімнатна квартира житловою площею не менше 24 кв.м. та не більше 40,95 кв.м.

 двокімнатна квартира житловою площею не менше 16 кв.м. та не більше 27,3 кв.м.

Додаткові послуги передбачають:

отримання письмової згоди особи, яка підлягає відселенню з подальшим отриманням квартири, що відповідає характеристикам предмету закупівлі;

отримання письмового підтвердження про те, що запропоноване житло не перебуває в арешті або заставі. Стосовно нього не укладено договорів дарування, оренди;

отримання довідки про наявність або відсутність заборгованості по сплаті комунальних платежів та розрахунку квартплати та інше.

Критеріями оцінки тендерних пропозицій обрано цінову пропозицію – найменшу вартість закупівлі житла з врахуванням всіх витрат. Кінцевий термін закупівлі всіх квартир – 25 грудня 2005 року.

 7. Подання та розкриття тендерних пропозицій.

Слід зазначити, що не зважаючи на те, що тендерним комітетом Замовника 14.11.05 було опубліковано оголошення про заплановані відкриті торги в інформаційно – аналітичному бюлетені „Вісник державних закупівель” (№46), одночасно, 18.11.05, направлено запрошення до участі у відкритих торгах до конкретних суб’єктів господарювання, а саме:  Запрошення від 18.11.05 №04/1450 до АН „Мітра”. Запрошення від 18.11.05 №04/1450 до АН „Арсенал”. Запрошення від 18.11.05 №04/1450 до Агентства „Реал-Сервіс”.

 Вказаний факт свідчить про порушення тендерним комітетом Замовника ст. 8 Закону, вимогами якої передбачено у разі застосування процедури відкритих торгів опублікування оголошення в інформаційно-аналітичному бюлетені „Вісник державних закупівель”.

 Тендерні пропозиції надано двома учасниками:

1). Державним комунальним підприємством „Бюро обміну житлової площі” Виконкому Запорізької міської ради.

2). ВАТ „Запорізький домобудівний комбінат”.

 При цьому слід зазначити, що житлова площа двокімнатних квартир, запропонована учасниками, не відповідає вимогам тендерної документації. Так, вимогами тендерної документації передбачено придбання двох двохкімнатних квартир житловою площею не менше 27,3 м2 та до 40,95 м2, учасниками же запропоновано дві двокімнатні квартири житловою площею кожна — не більше 27,3 м2., тобто з меншою житловою площею.

 Крім того, учасниками не надано роз’яснення щодо складу витрат включених при розрахунку ціни 1 м2 житлової площі, хоча вимогами тендерної документації передбачено надання в письмовому вигляді розрахунку вартості (ціни) тендерної пропозиції до складу якої учасник має включити безпосередні та супутні витрати, а також інші платежі, враховуючі вартість власних послуг, пов’язаних із наданням Замовнику предмету закупівлі.

 Також, слід зазначити, що запропонована учасниками вартість 1 м2 житлової площі значно перевищує опосередковану вартість спорудження житла за регіонами України, внаслідок чого загальна вартість квартир значно завищена. Так, згідно з наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України „Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України” від 27 грудня 2005 року N 24, опосередкована вартість1 м2 по Запоріжжю та області становить 2750 грн./1 м2.

Враховуючи опосередковану вартість 1 м2, загальна вартість запропонованої учасниками житлової площі чотирьох квартир, за проведеним розрахунком має складати 337837,5 грн., проте, запропонована ДКП „Бюро обміну житлової площі” ціна 1 м2 коливається від 4468 грн. – 6350 грн., а загальна вартість чотирьох квартир складає 680 тис. грн., що більше на 342162,5 грн. від ціни за опосередкованою вартістю.

 Запропонована ВАТ „Запорізький домобудівний комбінат” ціна чотирьох квартир складає 715 тис. грн., що більше на 377162,5 грн. від ціни за опосередкованою вартістю.

 Розкриття тендерних пропозицій здійснено тендерним комітетом Замовника 06.12.05 про що складено протокол за №138.

 В порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону, тендерним комітетом Замовника не відхилено тендерні пропозиції учасників відкритих торгів, як такі що не відповідають характеристикам предмету закупівлі, передбачених вимогами тендерної документації.

 В порушення вимог ч. 1 ст. 41 та ч. 3 ст. 26 Закону, протокол розкриття тендерних пропозицій не оприлюднено тендерним комітетом Замовника в інформаційній системі в мережі Інтернет, в той час, як вимогами ч. 3 ст. 26 Закону передбачено оприлюднення протоколу протягом п’яти робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

 8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця.

Відповідно до інформації, викладеної в протоколі №139 від 06.12.2005 року щодо чотирьох квартир складає 680 тис. грн., що більше на 342162,5 грн. від ціни за опосередкованою вартістю.

 Запропонована ВАТ „Запорізький домобудівний комбінат” ціна чотирьох квартир складає 715 тис. грн., що більше на 377162,5 грн. від ціни за опосередкованою вартістю.

 Розкриття тендерних пропозицій здійснено тендерним комітетом Замовника 06.12.05 про що складено протокол за №138.

 В порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону, тендерним комітетом Замовника не відхилено тендерні пропозиції учасників відкритих торгів, як такі що не відповідають характеристикам предмету закупівлі, передбачених вимогами тендерної документації.

В порушення вимог ч. 1 ст. 41 та ч. 3 ст. 26 Закону, протокол розкриття тендерних пропозицій не оприлюднено тендерним комітетом Замовника в інформаційній системі в мережі Інтернет, в той час, як вимогами ч. 3 ст. 26 Закону передбачено оприлюднення протоколу протягом п’яти робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

 8. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця.

Відповідно до інформації, викладеної в протоколі №139 від 06.12.2005 року щодо порівняння, оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, тендерним комітетом здійснено оцінку тендерних пропозицій наданих двома учасниками та зазначено, що тендерні пропозиції учасників відповідають вимогам тендерної документації.

 За результатами аналізу тендерних пропозицій тендерним комітетом Замовника складено таблицю відповідності кваліфікаційних вимог учасників вимогам тендерної документації та таблицю бальної оцінки тендерних пропозицій та обрано переможця відкритих торгів — ДКП „Бюро обміну житлової площі” не зважаючи на те, що житлова площа запропонованих ним двокімнатних квартир не відповідає характеристикам предмету закупівлі, передбачених вимогами тендерної документації, а розрахунок вартості тендерної пропозиції не містить розшифровки складу витрат включених учасником до вартості 1 м2 житлової площі.

 9. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про результати торгів.

 Письмові повідомлення про акцепт та результати торгів відправлено учасникам 06.12.05 за №04/2162. В порушення вимог ч. 2 ст. 29 Закону, тендерним комітетом Замовника не опубліковано в інформаційній системі в мережі Інтернет письмові повідомлення про результати торгів із зазначенням назви та місцезнаходження учасника-переможця, тендерна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки.

 Оголошення про результати процедури відкритих торгів розміщено в інформаційно-аналітичному бюлетені „Вісник державних закупівель” від 10.01.06 №1 (222) за №00058 та в інформаційній системі в мережі Інтернет на сайті http://www.tender.com.ua.

 В порушення вимог ч. 1 ст. 291 Закону, оголошення про результати здійснення відкритих торгів розміщено в інформаційно-аналітичному бюлетені „Вісник державних закупівель” в термін, що перевищує 10 календарних днів.

 В порушення вимог ч.1 ст. 41 Закону, оголошення про результати проведення процедури відкритих торгів тендерним комітетом Замовника оприлюднено в інформаційній системі в мережі Інтернет на сайті, який не відповідає інформаційним системам, передбаченим цим Законом.

 10. Укладання договору.

 Між Виконавчим комітетом Запорізької міської ради (надалі –Розпорядник коштів), комунальним виробничим підприємством „Управління капітального будівництва” м. Запоріжжя (далі – Замовник) і Державним комунальним підприємством „Бюро обміну житлової площі” (далі – Виконавець) укладено трьохсторонній договір від 14.12.2005 №140 на придбання житла – 4-х квартир загальною вартістю 680 тис. грн. до складу якої включено витрати у розмірі 5,7% (що за розрахунком складає 38760 грн.) які складаються з оплати державного мита, довідок про відсутність заборони на відчуження, реєстрації в БТІ, послуг нотаріуса, винагороди Виконавцю.

 Відповідно до умов договору (п.3.1) Замовник здійснює оплату послуг Виконавцю у розмірі 5,7% загальної вартості житла на підставі акта здачі-приймання виконаних послуг.

 Як зазначено вище в тексті даного висновку та відображено в таблиці №1, вартість житлової площі 4-х квартир, зазначеної в тендерній пропозиції учасника — ДКП „Бюро обміну житлової площі” вдвічі перевищує розрахункову вартість житлової площі 4-х квартир визначеною шляхом розрахунку із застосуванням опосередкованої вартості 1 м2, рекомендованої наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України „Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України” від 27 грудня 2005 року N 24 та яка по Запоріжжю та області на час здійснення процедури закупівлі становила 2750 грн./1 м2.

 Так, за проведеним розрахунком вартість житлової площі 4-х квартир запропонованих учасником-переможцем торгів має складати 337837,5 грн. (при розрахунку враховано максимальну площу кожної квартири). Відповідно до цього, витрати Виконавця, які умовами договору передбачено в розмірі 5,7% загальної вартості 4-х квартир, становлять 19256,74 грн., а загальна вартість предмету закупівлі та послуг складає 357094,24 гривень.

 Отже, запропонована учасником – переможцем відкритих торгів вартість 1м2 житлової площі коливається від 4468 грн. – 6350 грн., що значно вище вартості 1 м2, передбаченого вищезазначеним наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України а загальна вартість чотирьох квартир складає 680 тис. грн. і більше від розрахункової ціни за опосередкованою вартістю на 342162,5 грн. (680000 грн. 337837,5 грн.).

 Згідно з платіжними дорученнями від 18.12.05 №108 та 23.12.05 №123, Замовником перераховано на рахунок Виконавця кошти в загальній сумі 643272,37 грн. (321608,04 грн. та 321664 грн. відповідно).

 При цьому слід зазначити, що документальне підтвердження щодо закупівлі квартир та розрахунку Виконавця з Продавцями квартир, яке, за умовами договору (п. 2.1) здійснюється на підставі договору-купівлі житла між Розпорядником коштів та Продавцем, Замовником для дослідження не надано, внаслідок чого, визначити кількість закуплених квартир, їх житлову площу та вартість за якою було їх закуплено, неможливо, а також неможливо визначити яку суму отримано безпосередньо Виконавцем за надані послуги, яка за умовами договору складає 5,7% договірної.

 Не надано Замовником для дослідження і документальне підтвердження щодо передачі закупленого житла до комунальної власності, передбаченого умовами п. 2.2. Договору як і не ясно, чи було передано закуплені квартири в користування громадянам будинків, що підпадають у зону будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро і у зв’язку з цим підлягають відселенню.

 11. Складання звітності. Тендерним комітетом Замовника 16.12.2005 року оформлено звіт за №40 про результати здійснення процедури відкритих торгів. В порушення вимог ст. 41 Закону, тендерним комітетом Замовника не оприлюдено в інформаційній системі в мережі Інтернет звіт про результати здійснення процедури відкритих торгів.

 ВИСНОВОК:

 В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів стосовно проведення Комунальним виробничим підприємством „Управління капітального будівництва” м. Запоріжжя у 2005 році закупівлі 4-х квартир для відселення громадян з будинків, що підпадають у зону будівництва автотранспортної магістралі через р. Дніпро встановлено, що закупівлю було здійснено з грубим порушенням вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, а саме:

Річний план закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, складання якого передбачено вимогами Методичних рекомендацій, затверджених наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України від 02.02.2004 №37, Замовником для дослідження не надано.

 В порушення вимог ч.1 ст. 22 та ч.1 ст. 41 Закону, річний план закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти на 2005 рік, не оприлюднено в інформаційній системі в

 В порушення вимог ч.1 ст. 41 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів та їх результати тендерним комітетом Замовника оприлюднено в інформаційній системі в мережі Інтернет на сайті, який не відповідає інформаційним системам, передбаченим Законом „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти”.

 В порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону, тендерним комітетом Замовника не відхилено тендерні пропозиції учасників відкритих торгів, як такі що не відповідають характеристикам предмету закупівлі, передбачених вимогами тендерної документації.

 В порушення вимог ч. 1 ст. 41 та ч. 3 ст. 26 Закону, протокол розкриття тендерних пропозицій не оприлюднено тендерним комітетом Замовника в інформаційній системі в мережі Інтернет, в той час, як вимогами ч. 3 ст. 26 Закону передбачено оприлюднення протоколу протягом п’яти робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

 В порушення вимог ч. 2 ст. 29 Закону, тендерним комітетом Замовника не опубліковано в інформаційній системі в мережі Інтернет письмові повідомлення про результати торгів із зазначенням назви та місцезнаходження учасника-переможця, тендерна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки.

 В порушення вимог ч. 1 ст. 291 Закону, оголошення про результати здійснення відкритих торгів розміщено в інформаційно-аналітичному бюлетені „Вісник державних закупівель” в термін, що перевищує 10 календарних днів.

 Вартість 1 м2 за укладеним договором від 14.12.05 №140 значно перевищує опосередковану вартість 1 м2, передбачену наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України „Про показники опосередкованої вартості спорудження житла за регіонами України” від 27.12.2005 № 24, внаслідок чого загальну вартість чотирьох квартир безпідставно завищено на 342162,5 гривень.

Згідно з вимогами ч. 3 ст. 34 Закону, у разі укладання договору з порушенням вимог ч. 2 ст. 29 Закону, договір від 14.12.2005 року №140, укладений між Замовником – Комунальним виробничим підприємством „Управління капітального будівництва” м. Запоріжжя і Учасником – Державним комунальним підприємством „Бюро обміну житлової площі” може вважатися недійсним.

 Таким чином, за договором від 14.12.2005 №140, Комунальним виробничим підприємством „Управління капітального будівництва” м. Запоріжжя використано державні кошти в сумі 680 тис. грн. з грубим порушенням вимог чинного законодавства, в чому вбачається можливе нанесення державі збитків на суму 342162,5 гривень.

 Для визначення суми збитків доцільно провести ревізію фінансово-господарської діяльності Комунального виробничого підприємства „Управління капітального будівництва” м. Запоріжжя.

 Дії тендерного комітету Замовника — Комунального виробничого підприємства „Управління капітального будівництва” м. Запоріжжя, можуть містити ознаки суспільно-небезпечних діянь, визначених ст. 364 Кримінального кодексу України.

 ВМЕСТО КОММЕНТАРИЯ.

 «Містити»-то містять, но кто ж на это будет обращать внимание? Правильно, никто и пальцем не пошевелил. Так и остались квартиры «золотыми» за государственный счет. А разница в цене у кого-то в кармане ведь осела…

 

Добавить комментарий

Please log in using one of these methods to post your comment:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

 
%d такие блоггеры, как: