ХРОНИКИ и КОММЕНТАРИИ

Интернет-газета

ГДЕ ДЕНЬГИ, ЗИН? Колективне звернення будівельних та проектних організацій м. Запоріжжя до міського голови Сіна О.

Posted by operkor на 9 июля, 2014

Пикет перед ОГА

Пикет перед ОГА

Заборгованість за виконані роботи, які фінансуються з державного або регіонального бюджетів, Замовниками яких виступають комунальні установи Запорізького міськвиконкому, перед будівельними та проектними організаціями обчислюється десятками мільйонів гривень По деякім об’єктам терміни оплати порушені більше ніж на 1,5 року. Будівельні компанії Ви переробили на фінансові установи, в яких можливо отримати безвідсоткові кредити з невизначеним терміном погашення, та без всяких гарантій.

Нагадаємо Вам Олександру Ченсановичу, що саме Ви та Ваші заступники в минулому році просили будівельників виконати роботи на об’єктах міста в борг та давали обіцянки розрахуватись до грудня 2013р. Ордени, за своєчасне виконання робіт, Ви собі вручили, а гроші підрядним організаціям перерахувати забули.

Як слідство несвоєчасної оплати, — це несвоєчасна виплата заробітної плати робітникам підприємства, заборгованість по податкам та зборам, несвоєчасний розрахунок з контрагентами — це прямий напрямок на банкрутство підприємства. При цьому за несвоєчасну оплату податків та зборів застосовуються чималі штрафні санкції та пені.

Тобто Держава влізла до кишені бізнесу, замість оплати відсотків за несвоєчасні розрахунки, які в жодному договорі навмисне не передбачені, Держава стягує офіційну данину, у виді штрафів, за можливість працювати. Кожен договір укладений з бюджетною установою містить посилання, що оплата за виконані роботи здійснюється за умови надходження коштів для фінансування предмету договору на рахунок Замовника від Головного розпорядника коштів, од же жодного конкретного визначення коли ці кошти будуть оплачені відсутні.

З причини відсутності поточного фінансування та багатомільйонної заборгованості за раніше виконані роботи в м. Запоріжжя призупинено майже все будівництво, яке фінансується з регіонального та Державного бюджетів, а це капітальні ремонти, реконструкції та нове будівництво житлового фонду, шкіл, дитячих садочків, лікарень, інженерних мереж тощо.

Крім того, що будівництво об’єктів призупинено, іде псування обладнання, матеріалів та руйнація об’єктів з причини не проведення їх консервації, а це дорожчання об’єктів будівництва та втрата бюджетних коштів. Нестабільна економічна ситуація в країні, яка спричинила зростання цін на пальне та будівельні матеріали, повна відсутність термінів фінансування також негативно впливають на кінцеву вартість об’єкту будівництва та втрату бюджетних коштів.

Разом з будівельною галуззю, як слідство, загальмував розвиток суміжних галузей, а саме виробництво та торгівля будівельними матеріалами, машинобудування, металургія тощо, як слідство зменшення податкових надходжень.

Неодноразові звернення керівників будівельних та проектних організацій до представників влади міста Запоріжжя та розпорядників коштів з вимогою погасити заборгованість та відновити фінансування залишились без письмових відповідей.

З березня 2014р. всі владні структури взяли собі за моду посилання на Постанову КМУ № 65 від 01/03/2014р. «Про економію державних коштів та недопущення втрат бюджету» наведемо декілька прикладів абсурдності цієї постанови та порушення її з боку Держави:

В абзаці 1 постанови зазначено «Затвердити заходи щодо економного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком» отже невизначеність з фінансування об’єктів будівництва приводить до їх дорожчання та втрати бюджетних коштів – вже це порушення даної Постанови з боку Держави.

Пункт 11 абз.1 визначає: «у першочерговому порядку в повному обсязі — за видатками загального фонду державного бюджету на оплату праці працівників бюджетних установ; нарахування на заробітну плату; придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів; забезпечення продуктами харчування; оплату комунальних послуг та енергоносіїв; забезпечення роботи спеціалізованих санітарних автомобілів екстреної медичної допомоги (забезпечення пально-мастильними матеріалами, запасними частинами, послугами зв’язку); обслуговування державного боргу; поточні трансферти населенню; поточні трансферти місцевим бюджетам; оплату послуг та відшкодування витрат адвокатів, які надають безоплатну вторинну правову допомогу; дослідження і розробки, окремі заходи з виконання державних (регіональних) програм, субсидії та трансферти підприємствам, установам та організаціям в частині оплати праці з нарахуваннями, стипендій, оплати комунальних послуг та енергоносіїв; видатками за рахунок коштів резервного фонду бюджету; видатками спеціального фонду державного бюджету на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, оплату комунальних послуг та енергоносіїв» отже не зрозуміло чим працівники бюджетних установ кращі ніж працівники трудових колективів України в часті отримання заробітної плати – це порушення прав громадян, які закріплені в Конституції України. Будівельні та проектні організації м. Запоріжжя працюючи сплачують податки та збори, наповнюючи Державну Казну, а пріоритет з отримання коштів на заробітну плату мають установи, які знаходяться на «утриманні» бізнесу.

Також в цьому пункті зазначено першочергове погашення державного боргу, яким можна вважати і заборгованість за виконані роботи, які фінансувались з Державного бюджету.

Повідомляємо Вас, що наші численні звернення до Держканачейства, розпорядників коштів з вимогою провести взаємозалік або цільове фінансування для сплати податків, зборів та заробітної плати в рахунок погашення заборгованості в з грудня 2013р. по травень 2014р. були не задоволені. Це порушення Державою своєї ж Постанови.

В абз. 2 зазначається: «здійснювати операції з погашення кредиторської заборгованості за капітальними видатками станом на 1 березня 2014 р. виключно в обсягах, що відповідають обсягам, встановленим за результатами контрольних заходів Державної фінансової інспекції»

Майнові зобов’язання, які виникають між учасниками господарських відносин, регулюються Цивільним кодексом України, враховуючи особливості визначених в Господарському кодексу України.

Згідно ст. 509 Цивільного кодексу України обов’язком є правовідносини, в яких одна сторона (боржник) зобов’язана здійснити на користь другої сторони (кредитора) відповідні дії (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматись від певної дії, а кредитор має право вимагати виконання його обов’язків.

Згідно ст. 712 Цивільного кодексу України та ст. 265 Господарського кодексу України по договору постачання, надання послуг, виконання робіт Постачальник (Підрядник), який виконує підприємницьку діяльність, зобов’язаний передати (виконати) у визначений термін (терміни) товар, роботи або послуги у власність покупця (замовника) для використання в його підприємницької діяльності або інших цілях, а покупець (замовник) зобов’язаний прийняти товар, роботу або послугу та сплатити за них визначену грошову суму.

Наявність зобов’язання у покупця (замовника) по сплаті за товар, роботу або послугу визначає зміст ст.. 693 Цивільного кодексу України, згідно якої покупець (замовник) зобов’язаний сплатити за товар, роботу або послугу після прийняття відповідних документів (накладної, акту виконаних робіт) на них, якщо договором або актами цивільного законодавства не встановлено іншій термін оплати за товар, роботи або послуги. Покупець (замовник) зобов’язаний сплатити продавцю (підряднику, виконавцю) повну вартість переданого товару (роботи, послуги)

Отже постанова КМУ №65 є лише підзаконним актом, та не може впливати на діючі закони та кодекси. Як слідство,  перевірки Державної фінансової інспекції та оголошення результатів контрольних заходів можуть бути здійснені в будь який момент. А пов’язання цих перевірок з оплатою – це ще один крок відтягнути дату розрахунків.

Акцентуємо Вашу увагу на наступному — перевірки Державної фінансової інспекції проведені на всіх підприємствах («Замовників» та «Виконавців») за результатами цих перевірок складені відповідні акти та довідки, які надані до органів Держказначейства. Отже немає жодних підстав для нездійснення оплати.

Вимагаємо від Вас негайного вирішення питання погашення заборгованості за виконані роботи, які фінансувались з державного та регіонального бюджетів, замовниками яких були комунальні установи м. Запоріжжя, в термін до 14 липня 2014р., та відновлення поточного фінансування об’єктів будівництва та проектно — вишукувальних робіт за якими укладені відповідні договори.

У разі не виконання вищенаведених вимог у вказаний термін ми будемо змушені перейти до більш рішучих та радикальних заходів, в межах Законів України.

Відповідь просимо надати за адресою: 69035, м. Запоріжжя, вул. Діагональна, 7 ТОВ «КОМУНТЕХ»

ПІДПИСИ

Добавить комментарий

Please log in using one of these methods to post your comment:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

 
%d такие блоггеры, как: