Хроніки та Коментарі

Інтернет-портал

Вибори-2015: чому “Самопоміч” вважає нас ідіотами?

Posted by operkor на 2 Вересня, 2015

6На виборах в Раду партія Садового вихвалялась добірною кадровою політикою, але в підсумку завела в Раду одразу кілька “паршивих вівці”. Зараз команда львівського мера хоче заманити виборця на ту ж приманку. Зараз по всій Україні з’явилося чимало рекламних біл-бордів “Самопомочі” з яких партія повідомляє про відкритість своїх передвиборчих списків та готовність їх заміни у разі появи таких побажань виборців.

Виглядає дуже красиво та в дусі часу, адже майбутні місцеві вибори вже де-юре пройдуть за відкритими списками. Однак, досвід тієї таки “Самопомочі” свідчить про те, що декларування зразкової кадрової політики аж ніяк не означає такий самий відмінний результат на виході. Крім того, обрана командою Андрія Садового агітаційна технологія не містить в собі нічого нового, а лише повторює вже використаний у 2010 році досвід “Сильної України” Сергія Тігіпка.

Про те, що “Самопоміч” має своїх виборців за ідіотів, свідчить одразу кілька обставин. По-перше, партія мера Львова робить ставку на рекламу своєї дії, до якої її зобов”язує новий закон “Про місцеві вибори”. З таким самим успіхом можна було б повідомляти виборцям з біл-бордів про те, що політична сила подала документи до ЦВК та ОВК на реєстрацію участі у виборах.

По-друге, не зайвим буде нагадати, що саме “Самопоміч”, яка так вихвалялася зразковою кадровою політикою на парламентських виборах 2014 року вже позбулася двох депутатів, які грубо порушували дисципліну — Юрія Дерев”янка та Ірини Суслової. Крім того, виникає чимало питань щодо інших депутатів, наприклад Семена Семенченка, в досьє якого виявилось чимало недостовірних даних. Зокрема про військове звання, вищу освіту, наявність судимості тощо.

По-третє, технологія “відкриті списки”, яку зараз використовує партія Андрія Садового ідентична до тієї, яку на виборах до місцевих органів самоуправління використовував Сергій Тігіпко та його “Сильна Україна”. Тоді, нагадаємо, про вибори за відкритими списками українці могли лише мріяти і союзник “регіоналів” використав ці очікування для того, щоб наростити свій рейтинг. Хоча ні про який реальний кастинг кандидатів тоді не йшлося і в місцеві ради пройшли ті, хто сплатив відповідний внесок керівництву “силовиків”. А вже через рік ці депутати перефарбувалися в “регіоналів” після того, як Тігіпко фактично одноосібно прийняв рішення про об’єднання свого проекту з Партією регіонів.

Тим не менш, сьогодні “Самопоміч” хвалиться тим, що дозволила виборцям дізнатися імена своїх кандидатів в депутати ще до офіційного старту місцевої кампанії. Але що ці імена в більшості випадків скажуть мешканцям тих чи інших населених пунктів? Зважаючи на те, що партія Садового реально почала розвивати свою організаційну структуру не так давно, керівництво та активісти на місцях навряд чи взагалі відомі широкому загалу виборців. Не кажучи вже про те, що ці люди планують робити після того, як отримають депутатській мандати. Про це в агітації “Самопомочі” зараз немає практично ні слова. Тобто виборцям знову пропонується “взяти і зробити самим”, але жодної підказки — що саме.

Деловая столица

Напишіть відгук

Please log in using one of these methods to post your comment:

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out /  Змінити )

Google photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google. Log Out /  Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out /  Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out /  Змінити )

З’єднання з %s

 
<span>%d</span> блогерам подобається це: