«Клиника» главврача Шишки: подробности расследования деятельности главы Запорожской областной клинической больницы

%d1%88%d0%b8%d1%88%d0%ba%d0%b0-%d0%b3%d0%bb%d0%b0%d0%b2%d0%b2%d1%80%d0%b0%d1%87Представляем Вашему вниманию очередные данные, полученные в ходе расследования наших коллег, опубликованные сайтом «Правды» и связанные с уголовным делом по факту возможной растраты бюджетных денег в Запорожской областной клинической больнице. Очередная информация в виде служебной записки на имя Генерального прокурора Украины Юрия Луценко, которая свидетельствует о том, что органы прокуратуры на местном и центральном уровне подробно осведомлены об обстоятельствах и не пойдут на то, чтобы покрывать это преступление. Ниже приводим текст документа.

Довідка

по об’єднаному кримінальному провадженню
№42013080040000048 від 07.11.2013

Епізод щодо закупівлі за державні кошти КУ «ЗОКЛ» у ТОВ «ТФК ЛАЗ» 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А», за ч. 5 ст.191 КК України.

Рішенням сесії №3 від 29.12.2011 Запорізької обласної ради затверджено субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам в сумі 40 млн. грн. на придбання медичного автотранспорту та обладнання для закладів охорони здоров’я.

Наказом №104 від 27.01.2012 Управління охорони здоров’я Запорізької ОДА розпорядником коштів визначено КУ «Запорізька обласна клінічна лікарня».

Цим же наказом відповідальною особою за використання зазначених коштів призначено головного лікаря КУ «ЗОКЛ» ЗОР Шишку І.В.

Розпорядженням голови Запорізької ОДА № 147-к від 06.08.2012 Шишка І.В., перебуваючи на посаді головного лікаря КУ «ЗОКЛ» ЗОР, одночасно був зарахований для стажування на посаду заступника голови Запорізької ОДА з наданням представницьких повноважень та повноважень щодо проведення загальних координаційних заходів стосовно посади, на якій проводиться стажування.

09.10.2012 розпорядженням голови Запорізької ОДА № 184-к Шишку І.В. призначено за переводом з 12.10.2012 на посаду заступника голови Запорізької ОДА. з присвоєнням 7 рангу державного службовця.

12.10.2012 Шишка І.В. згідно ст.18 Закону України ««Про державну службу» прийняв присягу державного службовця.

Так, Шишці І.В. від свого знайомого — директора ТОВ «Сінергус» Охримчука Д.О., стало відомо про наявність у ТОВ «ТФК «ЛАЗ» виготовлених, але не укомплектованих у відповідності до вимог державних стандартів України медичним обладнанням автомобілів швидкої медичної допомоги С-4/1 на базі «Renault Master» MAF4CE.

Усвідомлюючи, що вартість не укомплектованого автомобіля є значно нижчою у порівнянні з вартістю аналогічного автомобіля, який за переліком медичного обладнання відповідає ДСТУ 7032:2009, у Шишки І.В. виник поетапний злочинний план, метою якого було заволодіння бюджетними коштами в особливо великих розмірах у наступний спосіб.

Ввечері 09.10.2012 та зранку 10.10.2012 Шишка І.В., діючи умисно, на виконання свого злочинного плану, використовуючи особисту електронну адресу «Игорь Шишка» «shivzokb@gmail.com», через всесвітню мережу Інтернет розіслав на електронні поштові скриньки Добриці Н.В. та Шадай Т.В. підготовлений ним поетапний план злочинної діяльності, який останні отримали та з ним ознайомились.

Після цього, 10.10.2012 Шишка І.В., через Охримчука Д.О., зустрівся з останнім та директором ТОВ «ТФК «ЛАЗ» Строгановим О.М. у своєму службовому кабінеті, розташованому в адміністративній будівлі Запорізької ОДА, де остаточно підтвердив свої злочинні наміри, направлені на придбання за бюджетні кошти 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) саме типу «А» (замість типу «В») на базі «Renault Master MAF4CE»-01, вартістю 500 000 грн. за одиницю, без повного переліку медичного обладнання, передбаченого вимогами ДСТУ 7032:2009. При цьому, Шишкою І.В. зазначено, що медичне обладнання, яке повинно бути в наявності на вказаних автомобілях, у подальшому додатково буде поставлене ТОВ «Сінергус».

Водночас, Шишці І.В. було достовірно відомо про те, що ТОВ «ТФК «ЛАЗ» не може брати участь в конкурсних торгах КУ «ЗОКЛ» ЗОР на закупівлю автомобілів типу «А», оскільки відсутнє свідоцтво МОЗ України на поставку типу «А».

Ввечері 10.10.2012, Шишка І.В. Добриці Н.М. та Шадай Т.В. надав злочинну вказівку провести процедуру закупівлі у одного учасника (обґрунтування процедури — «нагальна потреба»), забезпечити перемогу ТОВ «ТФК ЛАЗ», що останніми було зроблено.

На виконання злочинного плану та вказівки Шишки І.В., в період з 10 до 25 жовтня 2012 року Добриця Н.М., виготовила (склала) офіційні документи — протоколи засідання комітету конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» ЗОР №№ 150, 151 датованих 10.10.2012, № 153 датованого 11.10.2012 та № 163 датованого 15.10.2012, до яких внесла завідомо неправдиві відомості, в частині дати їх складання та підписання, осіб присутніх при обговорені питань щодо проведення процедури закупки у одного учасника ТОВ «ТФК ЛАЗ», а також вибір цього учасника поміж інших, із визначенням вказаного товариства переможцем.

Далі Шишка І.В., діючи умисно, достовірно знаючи та усвідомлюючи, що автомобілі легкові спеціальні (санітарні) типу «А» у кількості 26 одиниць будуть поставлені ТОВ «ТФК «ЛАЗ» без повного переліку медичного обладнання, передбаченого вимогами ДСТУ 7032:2009, надав усну вказівку заступнику головного лікаря КУ «ЗОКЛ» ЗОР Красько М.П. (який не був обізнаний про злочинні наміри останнього) підписати 26 актів без номеру та дати їх складення, про приймання-передачу у ТОВ «ТФК ЛАЗ» товару згідно з договором № 40ТБ/12 від 23.10.2012.

30.10.2012 та 06.11.2012 відповідно до умов договору №40ТБ/12 від 23.10.2012 з розрахункового рахунку №3542602301348 КУ «ЗОКЛ» ЗОР на розрахунковий рахунок №26004001000225 ТОВ «ТФК «ЛАЗ» були перераховані грошові кошти в розмірі 13 млн. грн., із яких Шишкою І.В. відповідно до раніше розробленого злочинного плану, чітко було визначено суму зайво витрачених грошових коштів у розмірі 1 221 571 грн.

Оголошення про підозру

23.05.2016 прокуратурою області погоджено повідомлення про підозру головному лікарю КУ «ЗОКЛ» ЗОР Шишці І.В. за ч. З ст. 27, ч. 5 ст.191, ч. 2 ст. 28, ч. З ст. 27 ч. 1 ст. 366 КК України щодо організації заволодіння бюджетними коштами, у розмірі 1 221 571 грн., виділеними на закупівлю 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А».

Відповідно до ст. 135 КПК України Шишку І.В. викликано по телефону на 24.05.2016 до СВ УСБУ в Запорізькій області, з метою вручення повідомлення про підозру, допиту в якості підозрюваного та з подальшим обранням запобіжного заходу, згідно ст.ст. 176, 177 КПК України.

Останній будучи офіційно повідомлений про виклик, ігноруючи вимоги органу досудового розслідування, терміново виїхав до м. Києва у відрядження до Антимонопольного комітету України.

З метою вручення Шишці І.В. повідомлення про підозру, на його особистий номер мобільного телефону, відповідно до вимог ст. 135 КПК України електронним зв’язком направлено вказаний процесуальний документ, з яким останній ознайомився, про що було складено відповідний протокол.

Обґрунтованість підозри

— протоколами комітету з конкурсних торгів №№ 150, 151, 153 та 163 КУ «ЗОКЛ» ЗОР, в які внесені завідомо неправдиві відомості щодо закупівлі у одного учасника ТОВ «ТФК ЛАЗ» 26 автомобілі легкові спеціальні (санітарні) типу «А» на базі «Renault Master MAF4CE»-01, про дату проведення засідання і підписання протоколу, про участь у засіданні інших членів комітету, про проведення переговорів з ТОВ «ТФК «ЛАЗ», а також наявності встановлених законодавством підстав застосування неконкурентної процедури закупівлі в одного учасника;

— договором на закупівлю товару за державні кошти № 40ТБ/12 від 23.10.2012, специфікацією та технічною специфікацією до нього;

— 26 актами без номеру та дати їх складення про приймання-передачу у ТОВ «ТФК ЛАЗ» товару згідно з договором № 40ТБ/12 від 23.10.2012 та 26 АШМД;

— рахунком на оплату №19 від 23.10.2012, платіжними дорученнями №44017 від 26.10.2012 та №43992 від 26.10.2012 про те, перераховано грошові кошти в розмірі 13 млн. грн.;

— наказом №703-А від 10.10.2012 та листом №01-04/2955 від 10.10.2012, підписаними начальником УОЗ ЗОДА Запорожченком А.Г. за вказівкою підозрюваного Шишки І.В., якими було зобов’язано КУ «ЗОКЛ» ЗОР терміново, у зв’язку з «нагальною потребою», провести процедуру закупівлі у одного учасника 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А», на суму 13 млн. грн.;

— розпорядженням № 515 від 23.10.2012 голови ЗОДА та наказом № 751 від 23.10.2012 УОЗ ЗОДА щодо розподілу 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А» на базі «Renault Master MAF4CE»-01, які не відповідають вимогам ДСТУ 7032:2009, по лікувально-профілактичним закладам Запорізької області;

— протоколами оглядів 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А» на базі «Renault Master MAF4CE»-01, згідно яких вказані автомобілі не містять необхідного медичного обладнання відповідно до вимог ДСТУ 7032:2009, а укомплектовані лише ношами медичними та ПЗ-02;

— листом ДП «Запорізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» №18/2975 від 06.06.2014, актом відбору зразка, актом та протоколом ідентифікації АШМД-С-4/1 на шасі автомобіля «Renault Master MAF4CE»-01 про те, що закуплені КУ «ЗОКЛ» 26 автомобілів швидкої медичної допомоги за конструкцією та плануванням медичного салону відносяться до категорії М1 типу «А» згідно з вимогами ДСТУ 7032:2009, але устаткуванням в обсягах, обов’язкових для типу «А» та «С» не забезпечені;

— довідкою Держфінінспекції в Запорізької області від 24.09.2014 відповідно до якої комітетом з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» всупереч вимогам ч.2 ст.39 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» неправомірно застосовано неконкурентну процедуру закупівлі в одного учасника;

— висновком судово-товарознавчої експертизи №ГО-4202 Дніпропетровської ТПП, згідно якого мінімальна ринкова вартість медичного обладнання для автомобілів швидкої медичної допомоги типу «А», складає 1 221 571 грн.;

— висновком експертного дослідження за результатами проведення комісійного комплексного товарознавчого дослідження №2228/16-54/2229/16-53 Київського НДІСЕ, наданого органу досудового слідства Шишкою І.В., згідно якого комплектація та технічні параметри придбаних автомобілів не відповідають вимогам стандартів, встановлених ДСТУ 7032-2009 в частині комплектації медичного обладнання та устаткування;

— висновком експерта №28 від 13.05.2016 Зонального експертного сектору Українського НДІСТСЕ СБУ в УСБУ в Дніпропетровській області, згідно якого рукописні записи у блокноті, вилученого під час обшуку в КУ «ЗОКЛ», виконані Шишкою І.В.;

Показаннями свідків:

— колишнього директора ТОВ «ТФК «ЛАЗ» Строганова О.М. про те, що ініціатором постачання АШМД на базі «Рено Мастер» був Охримчук Д.О., який зателефонував йому на початку жовтня 2012 року та запропонував продати автомобілі для Запорізької лікарні без будь-якого обладнання, а Охримчук Д.О. нібито мав намір поставити необхідне обладнання в послідуючому. 10.10.2012 під час зустрічі, яку організував Охримчук Д.О. і також був не ній присутній, в кабінеті у заступника голови ЗОДА Шишки І.В., останній наголосив на тому, що АШМД повинні бути укомплектовані лише ношами медичними та пристроєм завантажувальним, а інше необхідне обладнання поставить Охримчук Д.О. через своє підприємство, після чого погодився на ціну 500 000 грн. за одиницю АШМД;

— директора ТОВ «Сінергуса» Охримчука Д.О., який показав, що проводив з Шишкою І.В. переговори щодо поставки на АШМД медичного обладнання та не заперечує проти проведення перемовин зі Строгановим О.М. та Шишкою І.В. щодо придбання АШМД для КУ «ЗОКЛ»;

— протоколом одночасного допиту Строганова О.М. та Охримчука Д.О., під час якого покази Строганова О.М. були підтверджені;

— колишнього в.о. головного лікаря КУ «ЗОКЛ» Федорчука В.В. про те, що він не приймав участі у переговорах від імені лікарні з представником постачальника автомобілів швидкої медичної допомоги на базі «Рено Мастер» — директором ТОВ «ТФК «ЛАЗ» Строгановим О.М., протокол №153 від 11.10.2012 комітету з конкурсних торгів лікарні за результатами таких переговорів не підписував, а такого роду протоколу підготовлювались секретарем комітету Добрицею Н.М.;

— колишнього начальника УОЗ ЗОДА Запорожченко А.Г. про те, що головний лікар КУ «ЗОКЛ» Шишка І.В. був призначений відповідальною особою за використання бюджетних коштів, виділених на закупівлю автомобілів швидкої медичної допомоги та в якості заступника голови ЗОДА курирував УОЗ ЗОДА та фактично координував діяльність лікарні з цього питання, що Шишка І.В. запропонував придбати 26 АШМД типу «А» замість АШМД типу «Б» у одного учасника — ТОВ «ТФК «ЛАЗ» за 500 000 грн., надавши відповідні комерційні пропозиції, а необхідне обладнання, відповідно до вимог АШМД типу «Б», придбати згодом, що за вказівкою Шишки І.В., у зв’язку з відмовою комітету з конкурсних торгів лікарні проводити закупку у одного учасника, представниками лікарні був підготовлений наказ №703-А від 10.10.2012 щодо закупівлі вказаного транспорту у зв’язку з нагальною потребою у одного учасника та за вказівкою Шишки І.В., як заступника голови УОЗ ЗОДА, підписаний свідком;

— колишнього голови комітету з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» Лобікова Д.В. про те, що він категорично відмовився від пропозиції Шишки І.В. взяти участь в реалізації запропонованого ним плану щодо безпідставного та протиправного визначення переможцем торгів підшуканим ТОВ «ТФК «ЛАЗ», протоколи засідань комітетів конкурсних торгів, відсутність яких унеможливлювала укладання угоди, він не підписував, участь в перемовинах з ТОВ «ТФК «ЛАЗ» щодо комплектації та вартості АШМД не брав, в протоколи засідань №150, №153 та №163 були внесені завідомо неправдиві відомості у їх зміст, всією організацією, координацією та контролем проведення закупівлі автомобілів швидкої медичної допомоги для КУ «ЗОКЛ» займався Шишка І.В.

На виконання злочинного плану та вказівки Шишки І.В., в період з 10 до 25 жовтня 2012 року Добриця Н.М., маючи єдиний умисел, направлений на службове підроблення, виготовила (склала) офіційні документи — протоколи засідання комітету конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» ЗОР №№150, 151 датованих 10.10.2012, №153 датованого 11.10.2012 та №163 датованого 15.10.2012, до яких внесла завідомо неправдиві відомості, в частині дати їх складання та підписання, осіб присутніх при обговорені питань щодо проведення процедури закупки у одного учасника ТОВ «ТФК ЛАЗ», а також вибір цього учасника поміж інших, із визначенням вказаного товариства переможцем.

У відповідності до внесених завідомо неправдивих відомостей до офіційних протоколів №№ 150, 151, 153 та 163 комітетом з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» ЗОР було визнано ТОВ «ТФК «ЛАЗ» переможцем торгів у одного учасника на закупівлю 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А», на базі «Renault Master» MAF4CE-01 відповідно до вимог ДСТУ 7032:2009, але зі спеціальною комплектацією, яка передбачала лише наявність нош медичних «Біомед» та пристрою завантажувального ПЗ-03, вартістю 500 тис. грн. за одиницю.

Разом з тим, вимогами ДСТУ 7032:2009 передбачено, що автомобілі легкові спеціальні (санітарні) типу «А» (Тип А1, А2) повинні бути укомплектовані та містити устаткування для перенесення пацієнтів, та пацієнтів, стан яких загрожує життю, вентиляційне/респіраційне устаткування, інфузійні матеріали, перев’язувальні матеріали та засоби догляду, особисті засоби захисту, а також засоби для порятунку та захисту, про що було достовірно відомо Шишці І.В.

В подальшому, з метою уникнення відповідальності та ускладнення викриття його злочинних намірів, Шишка І.В. являючись заступником голови Запорізької ОДА, діючи умисно, за попередньою змовою з невстановленими особами, зловживаючи своїм службовим становищем, достовірно усвідомлюючи, що підготовлені до поставки ТОВ «ТФК «ЛАЗ» 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А», (код Державного класифікатора продукції та послуг ДК016-97-34.10.2) на базі «Renault Master» MAF4CE-01 не відповідають вимогам ДСТУ 7032:2009 в частині відсутності необхідного медичного обладнання, надав усну вказівку заступнику головного лікаря КУ «ЗОКЛ» ЗОР Красько М.П. (який не був обізнаний про злочинні наміри останнього) від імені комунальної установи підписати договір № 40ТБ/12 з ТОВ «ТФК ЛАЗ» в особі директора Строганова О.М., на закупівлю вказаного товару за державні кошти, що останнім було виконано.

Далі, продовжуючи реалізацію свого злочинного наміру, направленого на заволодіння бюджетними коштами в особливо великих розмірах, Шишка І.В., діючи умисно, достовірно знаючи та усвідомлюючи що автомобілі легкові спеціальні (санітарні) типу «А» у кількості 26 одиниць, будуть поставлені ТОВ «ТФК «ЛАЗ» без повного переліку медичного обладнання, передбаченого вимогами ДСТУ 7032:2009, надав усну вказівку заступнику головного лікаря КУ «ЗОКЛ» ЗОР Красько М.П. (який не був обізнаний про злочинні наміри останнього) підписати 26 актів без номеру та дати їх складення, про приймання-передачу у ТОВ «ТФК ЛАЗ» товару згідно з договором № 40ТБ/12 від 23.10.2012.

30.10.2012 та 06.11.2012 відповідно до умов договору №40ТБ/12 від 23.10.2012, з розрахункового рахунку №3542602301348 КУ «ЗОКЛ» ЗОР на розрахунковий рахунок №26004001000225 ТОВ «ТФК «ЛАЗ» були перераховані грошові кошти в розмірі 13 млн. грн., із яких Шишкою І.В. відповідно до раніше розробленого злочинного плану, чітко було визначено суму зайво витрачених грошових коштів, у розмірі 1 221 571 грн.

У подальшому, Шишка І.В., діючи умисно, реалізуючи свій злочинний план, направлений на заволодіння чужим майном, шляхом незаконного і безоплатного обертання на свою користь, заволодів бюджетними грошовими коштами у розмірі 1 221 571 грн., отримавши їх через невстановлених слідством осіб, чим відповідно до матеріалів кримінального провадження та отриманого за результатами його розслідування висновку експерта № ГО-4202 від 12.12.2015 спричинив шкоду державі в особі окремої юридичної особи — КУ «ЗОКЛ» ЗОР у розмірі 1 221 571 грн., що є особливо великим розміром.

Тим самим встановлено достатність доказів для обґрунтованої підозри Шишці І.В. у вчинені кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч. З ст.27,ч.5 ст.191 КК України — організація заволодіння чужим майном шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого за попередньою змовою групою осіб, в особливо великих розмірах.

Окрім цього, Шишка І.В. в період часу з жовтня по листопад 2012 року будучи державним службовцем і водночас службовою особою, маючи достатні службові та владні повноваження, обіймаючи посади головного лікаря КУ «ЗОКЛ» ЗОР та виконуючи обов’язки заступника голови Запорізької ОДА, діючи умисно, за попередньою змовою з членами комітету з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» ЗОР Шадай Т.В. (член комітету) та Добрицею Н.М. (секретар комітету) з метою заволодіння Чужим майном — бюджетними коштами в особливо великих розмірах на свою користь, організував службове підроблення — внесення до офіційних документів, а саме протоколів конкурсних торгів №№ 150, 151, 153 та 163 КУ «ЗОКЛ» ЗОР завідомо неправдивих відомостей, щодо закупівлі у одного учасника ТОВ «ТФК ЛАЗ» 26 автомобілі легкові спеціальні (санітарні) типу «А» на базі «Renault Master» MAF4CE-01.

Так, за вказівкою Шишки І.В., як організатора злочину, Добриця Н.М., діючи умисно за попередньою змовою групою осіб, являючись секретарем комітету з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» ЗОР та маючи єдиний умисел на службове підроблення, перебуваючи на своєму робочому місці, у своєму робочому кабінеті, розташованому в адміністративній будівлі КУ «ЗОКЛ» ЗОР за адресою: м. Запоріжжя, вул. Оріхівське шосе 10, склала протокол №150 датований 10.10.2012 щодо організації проведення закупівлі у одного учасника за кодом ДК016/97-34.10.2 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу А, в який внесла завідомо неправдиві відомості щодо дати його складання — 10.10.2012 (а фактично складений 01.11.2012), участі у засіданні голови комітету конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» Лобікова Д.В. (фактично останній не приймав участі та не підписував протоколу), а також наявності встановлених законодавством підстав застосування неконкурентної процедури закупівлі в одного учасника.

Після складання вказаного протоколу №150 Добриця Н.М. у графі «секретар комітету з конкурсних торгів» підписала його власноруч, а також завірила його у невстановлений спосіб кольоровою копією підпису Голови комітету Лобікова Д.В., чим надала протоколу статус офіційного документу.

В подальшому, Добриця Н.М. надала підготовлений за вказівкою Шишки І.В. протокол №150 для підпису обізнаній про спільні, розроблені Шишкою І.В., злочинні плани Шадай Т.В., яка підписала його. Також, не ставлячи до відома інших членів комітету про вказані злочинні наміри, Добриця Н.М. надала протокол №150 на підпис решті членів комітету з конкурсних торів КУ «ЗОКЛ» ЗОР, а саме Лавриненко М.В. та Шухаєвій Г.А., які підписали його.

Крім того, діючи за попередньою змовою з Шишкою І.В. та виконуючи його вказівку, як організатора злочину, Добриця Н.М., достовірно знаючи про наявність у загальному доступі пропозицій щодо поставки аналогічних автомобілів типу «А» за ціною нижчою, від визначеної Шишкою І.В. 500 тис. грн. за одиницю, діючи умисно, перебуваючи на зазначеному раніше робочому місці, склала протокол №151 датований 10.10.2012 щодо вибору учасника на проведення закупівлі у одного учасника за кодом ДК016/97-34.10.2 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А». До вказаного офіційного документу Добриця Н.М. внесла завідомо неправдиві відомості про час та дату складання (фактично складений 01.11.2012) протоколу, а також про те, що до комітету з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» ЗОР надійшли комерційні пропозиції від інших суб’єктів господарювання, які за економічними показниками перевищують погоджену Шишкою І.В. з ТОВ «ТФК «ЛАЗ» вартістю автомобіля 500 тис. грн. за 1 одиницю, а саме:

— ТОВ «ВП Пожспецмаш» — автомобіль екстреної медичної допомоги АШМД-В-3/1 на базі «Renault Master» MAF4CE по ціні 550 тис. грн. умови поставки 70 днів;

— Компанія «Рено Україна» — автомобіль АШМД на базі «Рено Мастер» по ціні 590 тис. грн. умови поставки 50 днів;

— ТОВ «Дніпровський автобусний завод» — автомобіль швидкої медичної допомоги на базі «Рено Мастер», тип «А» по ціні 550 тис. грн., умови поставки від 15 до 30 днів.

Разом з цим, перелічені підприємства комерційні пропозиції щодо участі у конкурсних торгах до КУ «ЗОКЛ» ЗОР не направляли, реалізацією автомобілів швидкої медичної допомоги типу «А» на базі «Рено Мастер» ніколи не займались.

Після складання вказаного протоколу, відповідно до якого ТОВ «ТФК «ЛАЗ» безпідставно та незаконно було обрано для участі у торгах на закупівлю автомобілів типу «А» по процедурі закупівлі у одного учасника, Добриця Н.М. надала його на підпис Шадай Т.В., із якою перебувала у злочинній змові та підписала власноруч у графі «секретар комітету з конкурсних торгів».

Після чого, не доводячи до відома інших членів комітету про спільні з Шишкою І.В. злочинні наміри, підписала протокол у решти членів комітету; Лавриненко М.В., Шухаєвої Г.А. та голови комітету — Лобікова Д.В., чим надала йому статус офіційного документу.

Також, на виконання злочинного плану Шишки І.В., у вказаний період часу Добриця Н.М., діючи умисно, перебуваючи на зазначеному раніше робочому місці, склала протокол №153 датований 11.10.2012 щодо проведення переговорів між КУ «ЗОКЛ» ЗОР та ТОВ «ТФК «ЛАЗ» на закупівлю за кодом ДК016/97-34.10.2 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А», до якого внесла завідомо неправдиві відомості про дату та час складання протоколу (фактично підписаний 23.10.2012) та взагалі факт проведення переговорів КУ «ЗОКЛ» ЗОР з учасником торгів ТОВ «ТФК «ЛАЗ» в особі директора Строгановим О.М.

Після цього Добриця Н.М., з метою уникнення відповідальності, діючи за попередньою змовою та вказівкою Шишки І.В. на виконання раніше обговореного злочинного плану, не підписуючи протокол № 153 власноруч та не надаючи його на підпис іншим членам комітету конкурсних торгів, організувала підписання протоколу від імені в.о. головного лікаря КУ «ЗОКЛ» ЗОР Федорчука В.В. невстановленою слідством особою та, в подальшому, разом з іншими документами, передала зазначений протокол для підписання директору ТОВ «ТФК ЛАЗ» Строганову О.М., який власноруч його підписав 23 Л 0.2016. Тим самим Добриця Н.М. надала йому статус офіційного документа.

Далі, з метою доведення до кінця розробленого Шишкою І.В. поетапного злочинного плану, направленого на заволодіння чужим майном — бюджетними грошовими коштами в особливо великих розмірах, Добриця Н.М. діючи умисно, за вказівкою Шишки І.В., достовірно розуміючи що протоколи №№ 150, 151 та 153 містять завідомо неправдиві відомості, а за їх відсутності визначити переможцем ТОВ «ТФК ЛАЗ» не виявляється за можливе, склала протокол № 163 датований 15.10.2012 щодо визначення переможця на закупівлю автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А», до якого внесла завідомо неправдиві відомості про дату та час складання протоколу, а також підстави, за якими ТОВ «ТФК ЛАЗ» визнано переможцем на закупівлю автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А».

Після складання вказаного протоколу, Добриця Н.М. надала його на підпис Шадай Т.В., з якою перебувала у злочинній змові та підписала його власноруч у графі «секретар комітету з конкурсних торгів».

Також, не доводячи до відома інших членів комітету про спільні з Шишкою І.В. злочинні наміри, підписала протокол у решти членів комітету, а саме Лавриненко М.В., Шухаєвої Г.А. та голови комітету — Лобікова Д.В., чим надала йому статус офіційного документу.

23.10.2012 на підставі вказаних протоколів між КУ «ЗОКЛ» ЗОР в особі заступника головного лікаря Краська М.П з одного боку та ТОВ «ТФК «ЛАЗ»» в особі директора Строганова О.М. був укладений договір №40ТБ/12 на закупівлю товару за державні кошти, відповідно до якого предметом договору є автомобілі легкові спеціальні (санітарні) типу А, (код Державного класифікатора продукції та послуг ДК016-97-34.10.2) на базі «Renault Master» MAF4CE-01, у кількості відповідно до Специфікації (додаток №1). Вартість договору склала 13 000 000 грн.

Тим самим встановлено достатність доказів для обґрунтованої підозри Шишці І.В. у вчинені кримінального правопорушення (злочину), передбаченого ч.З ст.27,ч.2 ст.28ч.1 ст.366 КК України — організація службового підроблення, тобто внесення службовою особою до офіційних документів завідомо неправдивих відомостей, вчиненого за попередньою змовою групою осіб.

Обґрунтованість підозри у вчиненні Шишкою І.В. особливо тяжкого злочину, підтверджується зібраними з дотриманням вимог КПК України доказами у кримінальному провадженні, а саме:

— рішенням №1 від 06.09.2007 XVI сесії V скликання ЗОР, контрактом від 26.01.2012 ЗОР з головним лікарем КУ «ЗОКЛ» Шишкою І.В., посадовою інструкцією головного лікаря КУ «ЗОКЛ» ЗОР від 06.09.2007, рішенням 38 сесії ЗОР шостого скликання №4 від 30.10.2014, розпорядженням голови ЗОДА №14-К від 06.08.2012, розпорядженням голови ЗОДА №184-К від 09.10.2012, присягою державного службовця від 12.10.2012 та відомостями щодо ознайомлення із Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції» від 01.08.2012, розпорядженнями голови ЗОДА №413 від 31.08.2012, №406 від 23.08.2012, №45 від 05.02.2013, №150 від 02.04.2012, згідно яких підозрюваний Шишка І.В. в період з 06.09.2007 по 11.10.2012 перебував на посаді головного лікаря КУ «ЗОКЛ», з 06.08.2012 по 11.10.2012 проходив стажування на посаді заступника голови ЗОДА, з 12.10.2012 призначений на посаду заступника голови ЗОДА, являвся державним службовцем, а також виконував обов’язки, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих та адміністративно-господарських функцій;

— наказом №104 від 27.01.2012 УОЗ ЗОДА, згідно якого відповідальною особою за використання бюджетних коштів на придбання медичного автотранспорту призначено головного лікаря КУ «ЗОКЛ» ЗОР Шишку І.В.;

— наказом №443 від 14.09.2010 КУ «ЗОКЛ» «Про затвердження Положення про комітет з конкурсних торгів», згідно якого склад комітету визначається наказом КУ «ЗОКЛ» та члени комітету несуть персональну відповідальність за прийняті ними рішення відповідно до законів України;

Вилученими під час тимчасового доступу до речей та документів від 09.04.2014 в КУ «ЗОКЛ»:

— протоколами комітету з конкурсних торгів №№ 150, 151, 153 та 163 КУ «ЗОКЛ» ЗОР, в які внесені завідомо неправдиві відомості щодо закупівлі у одного учасника ТОВ «ТФК ЛАЗ» 26 автомобілі легкові спеціальні (санітарні) типу «А» на базі «Renault Master» MAF4CE-01, про дату проведення засідання і підписання протоколу, про участь у засіданні інших членів комітету, про проведення переговорів з ТОВ «ТФК «ЛАЗ», а також наявності встановлених законодавством підстав застосування неконкурентної процедури закупівлі в одного учасника;

— договором на закупівлю товару за державні кошти № 40ТБ/12 від 23.10.2012, специфікацією та технічною специфікацією до нього, підписаними заступником головного лікаря КУ «ЗОКЛ» ЗОР Красько М.П. за вказівкою підозрюваного Шишки І.В., про те, що предметом закупівлі були 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А», (код Державного класифікатора продукції та послуг ДКО16-97-34.10.2) на базі «Renault Master» MAF4CE-01, які не відповідають вимогам ДСТУ 7032:2009 в частині відсутності необхідного медичного обладнання, а були укомплектовані лише ношами медичними та ПЗ-ОЗ;

— 26 актами без номеру та дати їх складення, про приймання-передачу у ТОВ «ТФК ЛАЗ» товару згідно з договором № 40ТБ/12 від 23.10.2012 та 26 специфікаціями до них, підписаними заступником головного лікаря КУ «ЗОКЛ» ЗОР Красько М.П. за вказівкою підозрюваного Шишки І.В., про передачу 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А» на базі «Renault Master» MAF4CE-01, які не відповідають вимогам ДСТУ 7032:2009 в частині відсутності необхідного медичного обладнання, а були укомплектовані лише ношами медичними та ПЗ-ОЗ;

— рахунком на оплату №19 від 23.10.2012, платіжними дорученнями №44017 від 26.10.2012 та №43992 від 26.10.2012 про те, що з розрахункового рахунку №3542602301348 КУ «ЗОКЛ» ЗОР на розрахунковий рахунок №26004001000225 ТОВ «ТФК «ЛАЗ» були перераховані грошові кошти в розмірі 13 млн. грн., із яких Шишкою І.В. відповідно до раніше розробленого злочинного плану, чітко було визначено суму зайво витрачених грошових коштів, у розмірі 1 221 571 грн.;

— видатковими накладними №№16-39 від 02.11.2012 про отримання КУ «ЗОКЛ» 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А» на базі «Renault Master» MAF4CE-01, які не відповідають вимогам ДСТУ 7032:2009;

— наказом №703-А від 10.10.2012 та листом №01-04/2955 від 10.10.2012, підписаними начальником УОЗ ЗОДА Запорожченком А.Г. за вказівкою підозрюваного Шишки І.В., якими було зобов’язано КУ «ЗОКЛ» ЗОР терміново, у зв’язку з «нагальною потребою» провести процедуру закупівлі у одного учасника 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А», на суму 13 млн. грн., при відсутності передбаченої підпунктом 3, п.2 ст.39 Закону України від 01.06.2010 №2289-УІ «Про здійснення державних закупівель» виняткової обставини, а саме «нагальної потреби» у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, які унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення процедури конкурсних торгів, а також передбачених ч.4 п.1 ст.39 цього Закону експертних, нормативних, технічних та інших документів та медико-технічних умов;

— наказом УОЗ Запорізької ОДА № 418 від 15.06.2012, Додатком №1 до нього, якими затверджено «Перелік медичного автотранспорту, який необхідно закупити за рахунок виділених бюджетних коштів», а саме: 38 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «В» (екстреної швидкої медичної допомоги) та 4 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «С» (реанімобіль);

— протоколом комітету з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» № 148 від 09.10.2012, яким скасовано результати торгів на придбання 38 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «В» у зв’язку із закінченням 16.03.2012 року у переможця — ТОВ «Харківська автомобільна торгівельна компанія» строку дії свідоцтва про державну реєстрацію в МОЗ України;

— розпорядженням №515 від 23.10.2012 голови ЗОДА та наказом №751 від 23.10.2012 УОЗ ЗОДА щодо розподілу 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А» на базі «Renault Master» MAF4CE-01, які не відповідають вимогам ДСТУ 7032:2009, по лікувально-профілактичним закладам Запорізької області;

— комерційними пропозиціями ТОВ «ВП Пожспецмаш», Компанії «Рено Україна» та ТОВ «Дніпровський автобусний завод», які за економічними показниками перевищують погоджену Шишкою І.В. з ТОВ «ТФК «ЛАЗ» вартість автомобіля 500 тис. грн. за 1 одиницю;

— листами №165 від 12.04.2013 ПАТ «Рено Україна» та №ВМ14/544 від 22.09.2014 ТОВ «ВП Пожспецмаш» про те, що перелічені підприємства комерційні пропозиції щодо участі у конкурсних торгах до КУ «ЗОКЛ» ЗОР не направляли, реалізацією автомобілів швидкої медичної допомоги типу «А» на базі «Рено Мастер» ніколи не займались;

— протоколами оглядів 26 автомобілів легкових спеціальних (санітарних) типу «А» на базі «Renault Master» MAF4CE-01, згідно яких, вказані автомобілі не містять необхідного медичного обладнання відповідно до вимог ДСТУ 7032:2009, а укомплектовані лише ношами медичними та ПЗ-02;

— листом ДП «Запорізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» №18/2975 від 06.06.2014, актом відбору зразка, актом та протоколом ідентифікації АШМД-С-4/1 на шасі автомобіля «Renault Master» MAF4CE-01 про те, що закуплені КУ «ЗОКЛ» 26 автомобілів швидкої медичної допомоги за конструкцією та плануванням медичного салону відносяться до категорії МІ типу «А» згідно з вимогами ДСТУ 7032:2009, але устаткуванням в обсягах, обов’язкових для типу «А» та «С» не забезпечений, а саме відсутнє: устаткування для перенесення пацієнтів, та пацієнтів, стан яких загрожує життю, вентиляційне / респіраційне устаткування, інфузійні матеріали, перев’язувальні матеріали та засоби догляду, особисті засоби захисту, а також засоби для порятунку та захисту. Автомобілі укомплектовані лише ношами медичними та ПЗ;

— довідкою Держфінінспекції в Запорізької області від 24.09.2014 участі у проведенні перевірки додержання вимог законодавства КУ «ЗОКЛ» при закупівлі в одного учасника автомобілів швидкої медичної допомоги та виконання умов договору про державні закупівлі від 23.10.2012 №40ТБ/12, згідно якої комітетом з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» на підставі наказу №703-А від 10.10.2012 УОЗ ЗОДА всупереч вимогам ч.2 ст.39 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» неправомірно застосовано неконкурентну процедуру закупівлі в одного учасника автомобілів легкових (санітарні) типу «А» та не дотримано принципу державних закупівель, передбачених ст.З вказаного Закону — максимальної економії та ефективності, що призвело до проведення закупівлі за цінами вищими, ніж середньоринкові ціни на внутрішньому українському ринку, на загальну суму 6 482 878, 22 грн.;

— висновком судово-економічної експертизи Дніпропетровського НДІСЕ №3473/3474-14, згідно якого ТОВ «ЛАЗ» придбало у ПрАТ «Рено Україна» 26 од. автомобілів «Renault Master» за 5 980 000 грн. (з ПДВ) (230 000 грн. за 1 автомобіль), переобладнало в автомобілі швидкої медичної допомоги їх за 3 787 121, 86 грн. (з ПДВ) (145 658,5 грн. за 1 автомобіль), а різниця між вартістю їх придбання, переобладнання з урахуванням комісії ТОВ «ТФК «ЛАЗ» від їх продажу та вартістю придбання КУ «ЗОКЛ» склала 3 219 878, 14 грн.;

— висновком судово-товарознавчої експертизи №ГО-4202 Дніпропетровської ТПП, згідно якого мінімальна ринкова вартість медичного обладнання для автомобілів швидкої медичної допомоги типу «А», передбачене ДСТУ 7032-2009: устаткування для перенесення пацієнтів, та пацієнтів, стан яких загрожує життю,

— вентиляційне / респіраційне устаткування, інфузійні матеріали, перев’язувальні матеріали та засоби догляду, особисті засоби захисту, а також засоби для порятунку та захисту, складає 1 221 571 грн.;

— висновком експертного дослідження за результатами проведення комісійного комплексного товарознавчого дослідження №2228/16-54/2229/16-53 Київського НДІСЕ, наданого органу досудового слідства Шишкою І.В., згідно якого комплектація та технічні параметри придбаних автомобілів не відповідають вимогам стандартів, встановлених ДСТУ 7032-2009 в частині комплектації медичного обладнання та устаткування;

Вилученими під час обшуку від 20.01.2016 в КУ «ЗОКЛ» і визначеними речовими доказами:

— системним блоком комп’ютера Добриці Н.М., в якому виявлені електроні файли електронного листування між Шишкою І.В. та Добрицею Н.М. щодо плану вчинення Шишкою І.В. заволодіння бюджетними коштами під час закупівлі автомобілів швидкої медичної допомоги через безпідставне й неправомірне застосування процедури закупівлі у одного учасника — підшуканого ним ТОВ «ТФК ЛАЗ», укладення договору на придбання саме «пустих» автомобілів, тобто без встановленого ДСТУ 7032:2009 медичного обладнання, послідуючого придбання цього обладнання у Охримчука Д.О., складання Добрицею Н.М. за вказівкою Шишки І.В. підроблених протоколів засідання комітету з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» №№150, 151, 153 та 163, наявності підроблених комерційних пропозицій ПрАТ «Рено Україна», складання та підписання пакету документів щодо закупівлі після спливу строку закупівлі без проведення засідань комітету з конкурсних торгів, усвідомлення всіх учасників злочину про завищену вартість автомобілів, розподілу ролей між Шишкою І.В., Добрицею Н.М. та Шадай Т.В.;

— системним блоком комп’ютера Шадай Т.В., в якому виявлені електроні файли електронного листування між Шишкою І.В. та Шадай Т.В. щодо плану вчинення Шишкою І.В. заволодіння бюджетними коштами під час закупівлі автомобілів швидкої медичної допомоги через безпідставне й неправомірне застосування процедури закупівлі у одного учасника — підшуканого ним ТОВ «ТФК ЛАЗ», укладення договору на придбання саме «пустих» автомобілів, тобто без встановленого ДСТУ 7032:2009 медичного обладнання, послідуючого придбання цього обладнання у Охримчука Д.О., складання Шадай Т.В. за вказівкою Шишки І.В. проекту незаконного наказу №703-А від 10.10.2012, складання та підписання пакету документів щодо закупівлі після спливу строку закупівлі без проведення засідань комітету з конкурсних торгів, усвідомлення всіх учасників злочину про завищену вартість автомобілів, розподілу ролей між Шишкою І.В., Добрицею Н.М. та Шадай Т.В.;

— блокнотом Шишки І. В., в якому містяться записи щодо рішень підозрюваного, через підконтрольних та лояльних до нього членів комітету конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» ЗОР, забезпечити безпідставне й неправомірне застосування процедури закупівлі 26 автомобілів легкових спеціальних(санітарних) типу «А» (замість типу «В») у одного учасника — підшуканого ним ТОВ «ТФК ЛАЗ», укласти відповідний договір на придбання саме «пустих», тобто без встановленого ДСТУ 7032:2009 медичного обладнання, автомобілів, сплатити за вказані автомобілі, фактична вартість яких є значно нижчою, ніж аналогічних з передбаченим ДСТУ обладнанням, а зайво витрачені бюджетні кошти в особливо великих розмірах через невстановлених осіб перевести у готівку та незаконно обернути на свою користь, а також додатково придбати відсутнє медичне обладнання, яке за вимогами державних стандартів має бути в наявності на такому типі автомобіля, за окремо виділені бюджетні кошти;

— висновком експерта №28 від 13.05.2016 Зонального експертного сектору Українського НДІСТСЕ СБУ в УСБУ в Дніпропетровській області, згідно якого рукописні записи у блокноті, вилученого під час обшуку в КУ «ЗОКЛ», виконані Шишкою І.В.;

Вилученими під час проведення обшуку від 07.10.2014 за місцем проживання колишнього в.о. головного лікаря КУ «ЗОКЛ» Федорчука В.В.:

— ноутбуком Федорчука В.В., в якому виявлені електроні файли електронного листування Шишки І.В., надання останнім вказівок щодо реалізації його злочинного плану, шляхом безпідставного й неправомірного застосування процедури закупівлі у одного учасника — ТОВ «ТФК «ЛАЗ» автомобілів, які не укомплектовані згідно вимог ДСТУ 7032-2009, усвідомлення всіх учасників злочину про завищену вартість автомобілів, розподілу ролей між Шишкою І.В., Добрицею Н.М. та Шадай Т.В.

— вилученими в ПрАТ «Київстар» під час тимчасового доступу від 23.10.2014 та від 02.11.2015 роздруківками телефонних з’єднань Шишки І.В., Строганова О.М. та Охримчука Д.О. із зазначенням місця знаходження абонентів, якими підтверджуються дані щодо проведення 10.10.2012 зустрічі зазначених осіб в кабінеті заступника голови ЗОДА Шишки І.В.;

— заявою КУ «ЗОКЛ» про залучення до кримінального провадження в якості потерпілої особи від 10.11.2015 №9858;

Вилученими в КУ «ЗОКЛ» під час тимчасових доступів від 19.05.2016:

— протоколом засідання комітету з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» №149 від 10.10.2012 щодо внесення до річного плану закупівель на 2012 рік змін у зв’язку із закупкою автомобілів швидкої медичної допомоги на 13 млн. грн.;

— протоколами засідання комітету з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» №№149, 150 та 163, які в загалі не стосуються проведення закупки автомобілів швидкої медичної допомоги типу «А», а інших закупівель;

— протоколами оглядів предметів і документів, вилучених в ході обшуків та тимчасових доступів;

Показаннями свідків:

— власника групи компаній виробництва та продажу транспортних засобів «ЛАЗ» Чуркіна І.А. про те, що ТОВ «ЛАЗ» закуповувало у 2012 році автомобілі «Рено Мастер», ТОВ «ДАЗ» здійснювало їх переобладнання під АТТТМД, а ТОВ «ТФК «ЛАЗ» під керівництвом Строганова О.М. здійснювало їх продаж на території України;

— колишнього директора ТОВ «ТФК «ЛАЗ» Строганова О.М. про те, що ініціатором постачання АШМД на базі «Рено Мастер» був Охримчук Д.О., який зателефонував йому на початку жовтня 2012 року та запропонував продати автомобілі для Запорізької лікарні без будь-якого обладнання, а Охримчук Д.О., нібито, мав намір поставити необхідне обладнання в послідуючому. 10.10.2012 під час зустрічі, яку організував Охримчук Д.О. і також був не ній присутній, в кабінеті у заступника голови ЗОДА Шишки І.В., останній наголосив на тому, що АШМД повинні бути укомплектовані лише ношами медичними та пристроєм завантажувальним, а інше необхідне обладнання поставить Охримчук Д.О. через своє підприємство, після чого погодився на ціну 500 000 грн. за одиницю АШМД;

— директора ТОВ «Сінергуса» Охримчука Д.О., який показав, що проводив з Шишкою І.В. переговори щодо поставки на АШМД медичного обладнання та не заперечує проти проведення перемовин зі Строгановим О.М. та Шишкою І.В. щодо придбання АШМД для КУ «ЗОКЛ»;

— протоколом одночасного допиту Строганова О.М. та Охримчука Д.О., під час якого покази Строганова О.М. були підтверджені;

— колишнього в.о. головного лікаря КУ «ЗОКЛ» Федорчука В.В. про те, що він не приймав участі у переговорах від імені лікарні з представником постачальника автомобілів швидкої медичної допомоги на базі «Рено Мастер» — директором ТОВ «ТФК «ЛАЗ» Строгановим О.М., протокол №153 від 11.10.2012 комітету з конкурсних торгів лікарні за результатами таких переговорів не підписував, а такого роду протоколу підготовлювались секретарем комітету Добрицею Н.М.;

— колишнього начальника УОЗ ЗОДА Запорожченко А.Г. про те, що головний лікар КУ «ЗОКЛ» Шишка І.В. був призначений відповідальною особою за використання бюджетних коштів, виділених на закупівлю автомобілів швидкої медичної допомоги та в якості заступника голови ЗОДА курирував УОЗ ЗОДА та фактично координував діяльність лікарні з цього питання, що Шишка І.В. запропонував придбати 26 АШМД типу «А» замість АШМД типу «Б» у одного учасника — ТОВ «ТФК «ЛАЗ» за 500 000 грн., надавши відповідні комерційні пропозиції, а необхідне обладнання, відповідно до вимог АШМД типу «Б», придбати згодом, що за вказівкою Шишки І.В., у зв’язку з відмовою комітету з конкурсних торгів лікарні проводити закупку у одного учасника, представниками лікарні був підготовлений наказ №703-А від 10.10.2012 щодо закупівлі вказаного транспорту у зв’язку з нагальною потребою у одного учасника та за вказівкою Шишки І.В., як заступника голови УОЗ ЗОДА, підписаний свідком;

— колишнього голови комітету з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» Лобікова Д.В. про те, що він категорично відмовився від пропозиції Шишки І.В. взяти участь в реалізації запропонованого ним плану щодо безпідставного та протиправного визначення переможцем торгів підшуканим ТОВ «ТФК «ЛАЗ», протоколи засідань комітетів конкурсних торгів, відсутність яких унеможливлювала укладання угоди, він не підписував, участь в перемовинах з ТОВ «ТФК «ЛАЗ» щодо комплектації та вартості АШМД не брав, в протоколи засідань №150, №153 та №163 були внесені завідомо неправдиві відомості у їх зміст, всією організацією, координацією та контролем проведення закупівлі автомобілів швидкої медичної допомоги для КУ «ЗОКЛ» займався Шишка І.В.;

— колишньої заступниці начальника УОЗ ЗОДА Ушакової В.В. про те, що вона за вказівкою Шишки І.В. або Запорожченко А.Г. направила на електрону адресу секретаря комітету з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» Добриці Н.М. текстовий документ «Обоснование необходимости приобретения санитарного транспорта», який використовувався в послідуючому Шадай Т.В. для підготовки наказу №703-А від 10.10.2012 УОЗ ЗОДА щодо проведення закупівлі у одного учасника у зв’язку з нагальною потребою;

— колишнього провідного юрисконсульта КУ «ЗОКЛ» Левіної О.О. про те, що вона в числі інших отримала на електрону адресу від Шишки І.В. злочинний план закупівлі АШМД типу «А» для потреб лікарні у зв’язку з нагальною потребою та придбання необхідного обладнання у Охримчука Д.О.;

— колишнього начальника управління кадрового та фінансового забезпечення УОЗ ЗОДА Дорошенко Н.Ю., яка показала, що в жовтні 2012 року підготувала наказ №703 від 10.10.2012 УОЗ ЗОДА щодо загальної процедури закупівлі АШМД типу «А» на 13 млн. грн., а також про те, що в грудні 2012 — січні 2013 року знайшла у книзі реєстрації наказів наказ №703-А від 10.10.2012 щодо закупівлі АШМД типу «А» на 13 млн. грн. у одного учасника у зв’язку з нагальною потребою;

— колишнього заступника головного лікаря КУ «ЗОКЛ» з технічної частини Лавриненко М.В. та економіста з праці та члена комітету з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» Шухаєвої А.А. про те, що вони не приймала участь у проведені засідання комітету з конкурсних торгів КУ «ЗОКЛ» щодо проведення переговорів з ТОВ «ТФК «ЛАЗ» Строгановим О.М., як це зазначено у протоколі №153 від 11.10.2012;

— заступника головного лікаря КУ «ЗОКЛ» з медичної частини Красько М.П. про те, що він за вказівкою Шишки І.В. підписав договір від 23.10.2012 від імені КУ «ЗОКЛ» з ТОВ «ТФК «ЛАЗ» на придбання АШМД типу «А» на базі «Рено Мастер» та акти приймання-передачі 26 таких автомобілів;

— колишнього директора ТОВ «ДАЗ» Вінника О.М. про те, що 26 АШМД на базі автомобіля «Рено Мастер» були вироблені на вказаному підприємстві та на підставі договору з ТОВ «ТФК «ЛАЗ» поставлені КУ «ЗОКЛ» без будь-якого обладнання та що ноші медичні та ПЗ-02 на вказані автомобілі доставлялись в січні-лютому 2013 року за розпорядженням Строганова О.М. або Чуркіна І.А.;

— колишнього головного лікаря КУ Оріхівська центральна районна лікарня» Петровської О.Д., колишнього старшого лікаря відділення швидкої медичної допомоги 5 Запорізької міської лікарні Малишенко К.К., заступника головного лікаря КУ «Обласний центр екстреної медичної допомоги і медичних катастроф» Єнютина А.О., водія останнього закладу Сушко О.В. яки показали, що всі 26 автомобілів швидкої медичної допомоги, які поставлялись до медичних закладів Запорізької області не були укомплектовані медичним обладнанням, окрім ношей медичних та пристроїв завантажувальних;

— колишнього заступника директора ТОВ «Сіті транспорт груп» Манілова Д.В. про те, що в листопаді 2012 року він, за вказівкою Чуркіна І.А., отримував в касі банку 08.11.2012 — 2 460 000 грн. та 19.11.2012 — 750 000 грн., які передавав Чуркіну І.А. При цьому він підписував договори фінансової допомоги, які він згодом погасив за кошти, надані йому Чуркіним І.А.;

— протоколом огляду від 12.01.2016 роздруківок розрахункових рахунків ТОВ «ТФК «ЛАЗ», ТОВ «Сіті транспорт груп», ТОВ «ЛАЗ», ТОВ «ДАЗ» та Манілова Д.В., згідно якого на картковий рахунок Манілова Д.В. було перераховано та отримано в касі банку 08.11.2012 — 2 460 000 грн. та 19.11.2012 — 750 000 грн.;

— листами медичних закладів охорони здоров’я Запорізької області щодо того, що 26 автомобілів швидкої медичної допомоги, які поставлялись до медичних закладів Запорізької області не були укомплектовані медичним обладнанням, окрім ношей медичних та пристроїв завантажувальних;

Протоколами, складеними за результатами проведення негласних слідчих (розшукових) дій.

http://antikor.zp.ua

Добавить комментарий

Please log in using one of these methods to post your comment:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s

%d такие блоггеры, как: