Хроники и Комментарии

Власть, расследования, сатира, фото

«Надмірна представленість «запоріжсталівськими» кадрами є помилковою. Ще не було в історії міськвиконкому Запоріжжя, щоб 2/3 керівників формувалися з одного джерела»

Posted by operkor на 10 мая, 2018


Запорізькому міському голові Буряку В.В. Шановний Володимире Вікторовичу! Громадські організації, що входять до блоку «За справу А.В.Поляка», підтримали Вас на виборах мера, а тому ми разом несемо відповідальність за стан справ у нашому місті. Пройшло вже майже півроку від дня виборів. За цей час відбулися певні зміни, але вони були б більш ефективними за умови більш зважених дій. Це, в першу чергу, стосується кадрових, структурних та управлінських напрямів. На наш погляд, надмірна представленість запоріжсталівськими кадрами є помилковою. Ще не було в історії міської виконавчої влади, щоб 2/3 керуючих кадрів формувалися з одного джерела.

Безумовно, комбінат «Запоріжсталь» є великою кузнею кадрів, але заводський виробничий майданчик суттєво відрізняється від управління великим містом, яке вимагає використання досвіду управлінців міського самоврядування. Натомість, залучення дуже молодих кадрів, які не мають такого досвіду, а це простежується як самоціль діючої влади, не сприяє досягненню позитивного результату.

Край необхідно об’єднати досвід та ентузіазм молоді та сміливіше залучати до управління містом фахівців місцевого самоврядування – порядних, чесних, ініціативних. Тоді не буде лунати на політичних теренах міста висловів про закритість, корпоративність влади тощо.

Існуюча система управління є недостатньо ефективною і потребує певних змін. Попре періодичні намагання представників – переможців виборних міських перегонів – проводити реформування управління містом за останні десятиліття, як показав час, позитивів не досягнуто. Безпорадність міської влади, шарахання від однієї управлінської схеми до іншої, розформування перевірених структур, позбавлення повноважень районних адміністрацій не дали очікуваного результату. Громадяни вже втомилися від безглуздих експериментів, які не покращують, а ще більше ускладнюють їхнє життя, заплутують самих управлінців, знижують їхню мотивацію до роботи та створюють видимість реформ.

Надмірна централізація через створення департаментів та управлінь, як показав час, не виправдала себе. Районні адміністрації, як суб’єкти влади, не даний час позбавлені повноважень і є «весільними генералами» та передавачами скарг громадян до міської влади. Така парадоксальна ситуація потребує «хірургічного» втручання та повернення РА повноважень у системі освіти, молоді та спорту, соціального захисту, житлово-комунальної сфери та ін.

Особливої уваги потребує реорганізація системи управління ЖКГ і повернення повноважень РА з цього питання. На сьогодні об’єкти комунального господарства передано в оперативне управління РА, а головним розпорядником коштів є департамент ЖКГ, який не завжди враховує інтереси територіальної громади. Для вирішення цієї проблемної ситуації пропонуємо:

  1. Визначати РА замовником робіт з благоустрою, експлуатації та поточного ремонту доріг, які знаходяться в оперативному управлінні РА з наступних видатків із загального та спеціальних фондів;

— технічне обслуговування;

— поточний ремонт засобів регулювання дорожнього руху;

— догляд за зеленими насадженнями;

— нанесення дорожньої розмітки;

— висадка дерев і влаштування газонів;

— установка дорожніх знаків.

  1. Визначити видатки на роботи із будівництва, реконструкції та утримання автомобільних доріг, у тому числі поточний ремонт доріг.

У системі житлового господарства між РА, на яку покладено основну функцію розвитку району і комунальними підприємствами, які визначено виконавцями послуг з утримання прибудинкової інфраструктури, є певний конфлікт. З урахуванням цього, пропоную розглянути наступне:

Визначити РА координаторами робіт на території, яку закріплено за МКП «Основаниє» з наступних видатків:

— роботи з відновлення асфальтного покриття при будинкових територій та внутрішньоквартальних проїздів;

— утримання та експлуатація внутрішньоквартальних мереж зливової каналізації;

— обрізування аварійних та сухостійних дерев на прибудинковій території;

— пряма участь РА в роботі з вивозу сміття, листя тощо.

Механізмом реалізації цих пропозицій є:

— визначення РА головними розпорядниками коштів із вказаних видатків;

— внесення змін щодо цих питань у рішення міськради із розробкою нових положень про РА на основі децентралізації;

— підбір та розстановка ініціативних, чесних, професійних кадрів на керівні посади РА;

— обов’язкове узгодження із РА керівних посад підрозділі районних систем освіти, соціального захисту, ЖКГ тощо.

Упровадження програми децентралізації влади було б логічно проводити під керівництвом створеної комісії міськради із залученням фахівців місцевого самоврядування.

Із свого досвіду екс-голови Орджонікідзевської РА можу стверджувати, що проблеми районів можна й потрібно вирішувати і без залучення бюджетних коштів власними силами за допомогою сторонніх організацій, підприємців, небайдужих громадян. Як приклад хочу запропонувати «дорожню карту» проблем і механізми їх вирішення у Хортицькому районі.

1.Питання транспорту

а) значна кількість мешканців Хортицького району працюють на лівобережної частини міста.

Щоб дістатися роботи, вони повинні здійснити додаткову пересадку, тому як маршрутні таксі слідують лише до пр. Металургів, ПК Кірова (за винятком комерційних маршрутів № 52, 55, №92, які є дорожчими за звичайні).

Таким чином, послуги громадського транспорту додатково коштують 2-3 грн.

Пропозиція: разом із управлінням транспорту та перевізниками знайти рішення щодо подовження (створення нових) маршрутів до великих підприємств та районів міста, а також пов’язавши Бабурку з віддаленими від неї частинами міста, введення двох диференційованих тарифів на проїзд, залежно від дальності поїздки (один – для переїздів до центру міста, інший – по району).

б) додаткові транспортні шляхи.

До закінчення будівництва мостових переходів через р. Дніпро доцільно забезпечити додаткове сполучення між частинами міста по існуючій міжрайонній дорозі «Вирва» сполученням Бабурка – вул. Кремлівська, яка знаходиться у занедбаному стані і потребує проведення ямкового ремонту дороги з твердим покриттям, використавши вторинний асфальт, тобто без залучення додаткових бюджетних коштів.

Це розвантажить основні магістралі, скоротить маршрут Бабурка – Правий берег, створить комфортні умови пересування мешканців міста та великої кількості власників дачних ділянок (близько 10 тис.), розташованих по старому руслу р. Дніпро в районі Вирви.

в) перевезення пільгових категорій громадян.

Для порівняння, у центральній частині м. Запоріжжя пенсіонери користуються пільгами на безкоштовний проїзд у трамваї, тролейбусі.

Між тим, на Бабурці електротранспорт не функціонує, основним видом є маршрутні таксі.

У більшості випадків пенсіонери  Хортицького району сплачують за проїзд в повному обсязі, хоча за законом мають право на пільги.

Пропозиції: визначити окремий маршрут по Бабурці з використанням для перевезення великих автобусів, врахувавши диференціацію тарифів для поїздки по Бабурці, на Лівий берег міста; розглянути можливість введення електротранспорту по Хортицькому району із майбутнім об’єднанням з центральною електромагістраллю тролейбусного сполучення.

г) питання зовнішнього вигляду зупинок громадського транспорту.

Слід запропонувати підприємствам, активним громадянам, які працюють і живуть біля транспортних зупинок, проявити соціальну відповідальність перед громадою та мають забезпечити приведення до ладу іменних зупинок громадського транспорту.

  1. Є проблема розмежування межі між Хортицьким та Запорізьким районами. Разом із фахівцями земельних ресурсів, міськархітектури обговорити із владою Запорізького району питання відведення землі для комунальних підприємств Запоріжжя (як варіант).
  2. Проблема з ліфтами пов’язана не стільки з відсутністю бюджетних коштів та своєчасною сплатою, а в неузгодженості дій між КП «Ліфт» та КП «Основание» (як приклад, машинні приміщення ліфтів належать КП «Основание», а ліфти – КП «Ліфт»). Тому слід забезпечити більшу координацію між цими виконавцями.
  3. Районний (міський) пляж на Вирві – улюблене місце відпочинку жителів Бабурки, знаходиться у занедбаному стані. Цей пляж потребує благоустрою під’їзних шляхів (прохід – через край засмічену балку), відновлення мостового переходу через річкові протоку.

Пропозиція: разом із громадськістю та інвесторами (дачні кооперативи та ін.) провести очищення балки від сміття, приведення до ладу пішохідних та під’їзних шляхів, розглянути питання взяття на баланс КП «Титан».

  1. Благоустрій, очищення інших балок району і особливо на початку пр. Радянського біля будівлі мостових переходів; згодом, без залучення бюджетних коштів, влаштувати в цьому місці велотрек.
  2. В районі дуже сухе повітря, багато пилу, влітку висока температура повітря.

Тому, є доцільним  – будівництво фонтану в центральному районному парку (із залученням інвесторів), здійснення такого проекту поліпшить естетичні й екологічні питання.

Додатково провести консультації з ЦПКІВ «Дубовий гай» щодо співпраці і створення в Хортицькому парку філії «Дубовий гай», із подальшою реалізацією такого проекту, а також разом із управління екології міста разглянути комплексний план покращення екологічної ситуації в районі.

При вирішенні вище наведених та інших питань необхідно залучити позабюджетні кошти меценатів, підприємців, які працюють у районі (ТЦ «Сільпо», АТБ, підприємство «Весна», «Славутич», «Хортиця», металургійний комбінат «Запоріжсталь».

Це тільки частина проблем, що потребують негайного вирішення. Щоб не потонути у текучці справ кожний район має розробити свій річний стратегічний план усунення вузьких місць, а кожний керівник району має самостійно вирішувати конкретні справи.

Вважаємо, що у найкоротший термін необхідно підвищити ефективність роботи всіх ланок районного господарства, що позитивно сприятиме зростанню авторитету влади.

В.І. Варецький

За дорученням керівників громадських організацій «За справу А.В.Поляка «Запоріжжя – найкраще місто України»                                                                          

10.03.2016

Запорожцы пикетируют мэрию. Апрель 2018 года. Фото ВВП

ЗАМІСТЬ КОМЕНТАРЯ.

Міський голова Запоріжжя одержав це звернення, але спілкуватися   з громадськими організаціями не побажав, мабуть тому, что я вже обраний мер,  вибори пройшли,   йдіть тепер до дідька зі своїми порадами.  Відповідь на звернення в стилі  «казала-мазала»   надіслав тодішний очільник департамента ЖКГ пан Хоцький, хоча питання стосувались  виключно повноважень керівника міста.

За два роки керування мера Буряка прослідковується тенденція його небажання спілкуватися з запоріжцями, що людям зовсім не подобається, бо вони не залізні агрегати і не мартени, а міська рада не  агломераційний цех навіть такого підприємства, як «Запоріжсталь».

 

Добавить комментарий

Please log in using one of these methods to post your comment:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s

 
%d такие блоггеры, как: